HR Businesspartner

HR Businesspartner

Binnen ons team van HR staat de ontwikkeling van mensen centraal. Wij bieden expertise, ondersteunen en adviseren managers en medewerkers bij allerhande HR-vraagstukken. Dit doe je op operationeel, tactisch en strategisch niveau samen met de directie en de operationeel leidinggevenden.

Bedrijfsprofiel

Bij Dutchen is het Fijn, Puur en Anders. Dutchen ontwikkelt en verhuurt luxe vakantiehuizen en villa’s op bijzondere, kleinschalige vakantieparken langs de kust, op de Wadden en bij prachtige natuurgebieden. De villa’s kenmerken zich door hun bijzondere ontwerp, ze zijn luxueus ingericht en de service tijdens het verblijf is van een hoog niveau. De organisatie is gestart in 2010 en staat aan de vooravond van een enorme groeispurt. Het hoofdkantoor, gevestigd in Haarlem, is een inspirerende locatie waar met een toegewijd team gewerkt wordt aan de verdere uitbouw van de organisatie. Dutchen collega’s typeren zich als doeners, enthousiast, flexibel en gedreven. Werken bij Dutchen doen we volgens onze Dutchen Way to WoW methodiek. Waarbij hostmanship, service en kwaliteit voor onze gasten, (potentiële) eigenaren, partners en niet te vergeten collega’s hoog in het vaandel staat.

Wat ga je doen?

Als HR Businesspartner ben je verantwoordelijk voor het invullen van de HR taken en het HR beleid. Dit doe je in samenwerking met de directie en leidinggevenden. De leidinggevende zijn verantwoordelijk voor de uitvoering van het HR-beleid. De HR Businesspartner begeleidt en adviseert de directie en de leidinggevenden op het gebied van collega’s, organisatie en ontwikkeling. Je bent het aanspreekpunt voor alle collega’s en vanuit jouw kennis en ervaring beantwoord je vragen over CAO’s, regelingen en procedures. Je wordt ondersteunt in de administratie door een HR collega. Daarnaast speelt de werving en selectie van nieuwe collega’s een belangrijke rol vanwege de toekomstige groei en zorg je voor een fantastische onboarding. Je legt direct verantwoording af aan de COO/CEO. Al met al een hele afwisselende job, waar je echt het verschil kan maken en kan bijdragen aan de groei van de organisatie.

Wat vragen wij?

  • 3-5 jaar relevante werkervaring in een generalistische HR functie;
  • HBO / WO werk- en denkniveau, een afgeronde opleiding in een passende richting;
  • Gewend om met meerdere CAO’s te werken, Horeca en Recreatie zijn van toepassing;
  • Ervaring met AFAS is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal is een must;
  • Goede digitale vaardigheden is een must;
  • Uitstekende gespreksvaardigheden;
  • Gewend om contractonderhandelingen te voeren;
  • Je beschikt over een rijbewijs.

Wat bieden wij?

  • Een baan voor 24-32 uur per week;
  • Aantrekkelijke personeelskortingen;
  • Een zeer afwisselende functie waarin zelfstandigheid centraal staat;
  • Een team van betrokken en enthousiaste collega’s;
  • Marktconform salaris afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Premievrij pensioen.

Interesse?

Solliciteer en stuur ons je motivatiebrief en CV naar sollicitatie@dutchen.com en heb je vragen, neem contact op met Coleta Gijsen, 06-25 47 23 70

Meer weten over Dutchen?