General Manager De Haven van Zandvoort

General Manager De Haven van Zandvoort

De Haven van Zandvoort is een van de grotere en yearround strandtenten in Zandvoort. Op een prominente plek aanwezig aan het Badhuisplein, waar de komende jaren door ons een nieuw hotel gerealiseerd wordt. Onderscheidend in keuken en service verwelkomen wij twaalf maanden per jaar gasten voor ontbijt, lunch, diner en evenementen.

Bedrijfsprofiel

Bij Dutchen is het Fijn, Puur en Anders. Dutchen collega’s typeren zich als doeners, enthousiast, flexibel en gedreven. Werken bij Dutchen doen we volgens onze Dutchen Way to WoW methodiek. Waarbij hostmanship, service en kwaliteit voor onze gasten, (potentiële) eigenaren, partners en niet te vergeten collega’s hoog in het vaandel staan. Dutchen Hotels & Restaurants is volop in ontwikkeling. Per 1 april is Dutchen de trotse eigenaar van Beachclub De Haven van Zandvoort en per 1 mei openen wij Heavens Hotel Hoorn. Het hoofdkantoor, gevestigd in Haarlem, is een inspirerende locatie waar met een toegewijd team gewerkt wordt aan de verdere uitbouw van o.a. Dutchen Hotels & Restaurants. Daarnaast ontwikkelt en verhuurt Dutchen luxe vakantiehuizen en villa’s op bijzondere, kleinschalige vakantieparken langs de kust, op de Wadden en bij prachtige natuurgebieden.

Wat ga je doen?

Als General Manager ben je de spil van het bedrijf. Je stuurt dagelijks het team aan, denkt mee in commerciële kansen, help actief in de werving en selectie van nieuwe medewerkers en zorgt voor een juiste balans tussen kosten en baten. Je geeft direct leiding aan de Restaurant Manager, Events managers, Chef kok en rapporteert aan de Operationeel Manager Hotels & Restaurants.

Tot jouw taken behoren onder andere:

  • Je draagt in hoge mate bij aan de hoogwaardige service en de winstgevendheid van ons restaurant.
  • Werven, opleiden en aansturen van bediening- en barmedewerkers, shiftleaders, supervisors en managers
  • Het maken/controleren van het personeelsrooster
  • Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren
  • Evenementen bedenken/promoten/coördineren in samenwerking met Marketing & Sales
  • Inkoop en contact met leveranciers
  • Aanspreekpunt voor gasten en bedienend personeel en de chef
  • Leveren van de best mogelijke klantenservice en direct actie nemen bij klachten.
  • Ervoor zorgen dat de bereiding van eten en drinken plaatsvindt volgens de van toepassing zijnde normen en richtlijnen.
  • Verdelen van de fooien onder het team
  • Verantwoordelijkheid nemen voor de prestaties van het restaurantpersoneel.

Wat vragen wij?

  • In staat om effectieve beslissingen te nemen.
  • Leiding geven aan het team door een positief voorbeeld te stellen.
  • Klantgerichte dienstverlening.
  • Hoogwaardig probleemoplossend vermogen.
  • Organisatorisch talent.
  • Gedegen kennis van (combinaties van) eten met dranken.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie in de Nederlandse taal. Bij voorkeur ook in Duitse taal.
  • Ervaring in vergelijkbare rollen een pre

Wat bieden wij?

  • Werken in een jong & ambitieus team
  • Ruimte voor eigen creativiteit
  • Werken in een stabiel en bekend bedrijf
  • Ruimte voor groei en persoonlijke ontwikkeling binnen de Dutchen Group organisatie
  • Leiding geven aan een team van 25-50 personen
  • Flexibele arbeidsvoorwaarden

Interesse?

Ben jij onze nieuwe General manager? Wacht dan niet langer en stuur jouw CV en motivatie naar Dutchen, t.a.v. Herman van de Vliet, hvandevliet@dutchen.com