Customer support medewerker

Customer support medewerker

Ben jij communicatief sterk en krijg je energie van het te woord staan van toekomstige gasten? Of het nu bij het vinden en reserveren van hun ideale vakantieverblijf is of bij het creëren van een WOW. Dan hebben wij op onze afdeling Customer support de allerleukste vacature! 

Bedrijfsprofiel

Bij Dutchen is het Fijn, Puur en Anders. Dutchen ontwikkelt en verhuurt luxe vakantiehuizen en villa’s op bijzondere, kleinschalige vakantieparken langs de kust, op de Wadden en bij prachtige natuurgebieden. De villa’s kenmerken zich door hun bijzondere ontwerp, ze zijn luxueus ingericht en de service tijdens het verblijf is van een hoog niveau. De organisatie is gestart in 2010 en staat aan de vooravond van een enorme groeispurt. Het hoofdkantoor, gevestigd in Haarlem, is een inspirerende locatie waar met een toegewijd team gewerkt wordt aan de verdere uitbouw van de organisatie. Dutchen collega’s typeren zich als doeners, enthousiast, flexibel en gedreven. Werken bij Dutchen doen we volgens onze Dutchen Way to WoW methodiek. Waarbij hostmanship, service en kwaliteit voor onze gasten, (potentiële) eigenaren, partners en niet te vergeten collega’s hoog in het vaandel staat.

Wat ga je doen?

Als customer support medewerker informeer je en bied je ondersteuning aan (toekomstige) gasten. Door jouw vriendelijke, oplossingsgerichte en efficiënte werkwijze weet je gasten aan je te binden en bouw je mee aan een professioneel imago van onze groeiende organisatie.

Tot jouw werkzaamheden behoren onder andere:

  • Informatie verstrekken per telefoon, mail en chat;
  • Adviseren over, maken van en aanpassen van reserveringen;
  • Reageren op feedback van gasten;
  • Diverse administratieve- en ondersteunende taken;
  • Ombuigen van klachten naar complimenten;
  • Gasten een WOW proberen te geven volgens de
  • Dutchen way to WOW methode;
  • Offertes opstellen voor langverblijf.

Wat vragen wij?

  • Tenminste MBO denk- en werkniveau;

  • (Net) afgestudeerd in opleidingsrichting Toerisme/Hospitality;

  • Uitstekende beheersing van Nederlandse, Duitse en Engelse taal;

  • Goede computervaardigheden MS Office, ervaring met reserveringssysteem Mews is een pré;

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, een luisterend oor en het vermogen om goed door te kunnen vragen;

  • Enthousiaste, gastgerichte, flexibele en dienstverlenende instelling;

  • Full time of part time mogelijkheden. 1x per week op zaterdag (roulerend met het team) of elke week indien gewenst;

  • Woonachtig in de buurt van Haarlem en omgeving.

Wat bieden wij?

  • Werken in een team van betrokken en enthousiaste collega’s;
  • Werken op een inspirerende kantoorlocatie aan het Spaarne in Haarlem;

  • Een afwisselende functie waarbij je snel verantwoordelijkheden naar je toe kan trekken;

  • Onbeperkt toegang tot het online ontwikkelplatform GoodHabitz;

  • Maandelijks een gezellige Dutchen borrel;

  • 2 keer per jaar een geweldig personeelsfeest;

  • Wekelijks bootcampen met collega’s;

  • Aantrekkelijke personeelskorting;

  • Interne trainingen;

  • 25 vakantiedagen op fulltime basis;

  • Premievrij pensioen;

  • Een marktconform salaris afhankelijk van opleiding en ervaring.