Relatie Beheerder

Relatie Beheerder

Ben jij die enthousiaste medewerker die communicatief vaardig is en graag de handen uit de mouwen steekt om goede relaties te onderhouden? Laat je dan inspireren door onderstaande veelzijdige vacature! Dutchen is namelijk op zoek naar een enthousiaste Relatie Beheerder.

DUTCHEN BE LIKE..

Dutchen biedt luxe vakantiehuizen en villa’s op bijzondere vakantieparken langs de kust, op de Wadden en bij prachtige natuurgebieden. De villa’s zijn luxueus ingericht en de service tijdens het verblijf is van een hoog niveau. Het hoofdkantoor, gevestigd in Haarlem, is een inspirerende locatie waar met een groeiend team gewerkt wordt aan de verdere uitbouw van de organisatie. Dutchen medewerkers typeren zich als doeners, enthousiast, flexibel en gedreven. Werken bij Dutchen betekent kwaliteit en service bieden, de gast centraal stellen en mee willen groeien naar een steeds hoger niveau om onze gasten een buitengewone beleving te bezorgen.

WAT HOUDT DE FUNCTIE IN?

De functie is primair gericht op het bewerkstelligen en behouden van een goede relatie met de eigenaren van onze vakantiewoningen. Een belangrijk onderdeel hiervan is gericht op contractbeheer; het beheren en opstellen van contracten met eigenaren, waaronder beheerovereenkomst en adviseren in de keuzen van de verhuurconcepten.

Binnen de organisatie rapporteer je aan de Customer Support Manager en werk je samen met de General Manager. Daarnaast is er veel contact met de managers van alle verschillende locaties en afdelingen zoals marketing.

Wat zijn jouw taken?

  • Je bent het aanspreekpunt voor de eigenaren en de verhuurcommissie;
  • Je hebt veelvuldig, op pro actieve wijze, contact met de eigenaren via telefoon, e-mail en persoonlijk;
  • Je bent in staat om contracten te kunnen ‘lezen’ en dit te vertalen naar dagelijkse werkzaamheden;

 

Verder richt je je op:

  • Het voorbereiden van- en aanwezig zijn bij presentaties m.b.t. VVE vergaderingen, met input van andere afdelingen;
  • Het onboarden van nieuwe eigenaren en uitleg van relevante documenten. Dit omvat ook het waarborgen van naleving van contractuele verplichtingen en het oplossen van geschillen.
  • Signaleren en escaleren naar juiste afdelingen, mochten procedures moeten worden aangepast;
  • Input leveren op het gebied van Customer Service t.b.v. eigenaren;
  • Oplevering van nieuwe woningen afstemmen met de eigenaren;
  • Adviseren over, het maken van en aanpassen van eigenarenreserveringen;
  • Diverse administratieve- en ondersteunende taken;

 

JIJ PAST BINNEN DIT PROFIEL EN BIJ DUTCHEN ALS..

  • je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • je van nature enthousiast en flexibel bent en te allen tijde een dienstverlenende instelling hebt;
  • je affiniteit en/of ervaring hebt op het gebied van contractbeheer;
  • je energie krijgt van het constant leveren van hoge service;
  • over tenminste MBO denk- en werkniveau beschikt;
  • een goede beheersing van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal hebt;
  • goede computervaardigheden MS Office bezit;
  • werkervaring in de branche of met relatiebeheer is een pré;
  • ervaring met reserveringssysteem Mews is een pré;

 

BINNEN DUTCHEN STAAN WIJ VOOR:

  • Een zeer afwisselende functie waarin zelfstandigheid centraal staat;
  • Een organisatie met betrokken en enthousiaste collega’s;
  • Door de platte organisatiestructuur is het mogelijk om snel verantwoordelijkheid te dragen;
  • Werken op een inspirerende kantoorlocatie aan het Spaarne in Haarlem;
  • Onbeperkt toegang tot het online ontwikkelplatform GoodHabitz;
  • Maandelijks een gezellige Dutchen borrel en twee keer per jaar een geweldig personeelsfeest;
  • Wekelijks bootcampen met collega’s;
  • Aantrekkelijke personeelskortingen via ons loyaliteitsprogramma;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis;
  • De mogelijkheid om parttime te werken (24 – 32 uur per week);
  • Premievrij pensioen;
  • Een marktconform salaris afhankelijk van opleiding en ervaring.

 

ENTHOUSIAST GEWORDEN?

Dat snappen wij! Stuur ons vandaag nog je motivatiebrief en CV via sollicitatie@dutchen.com

 

Meer informatie over de vacature? Neem contact op met Margot Demmers, Customer Experience Manager, via 06-154 098 57

Meer weten over Dutchen? Kijk dan op www.dutchen.nl

 

And last but not least….Voldoe je niet helemaal aan het profiel, maar denk je wel dat je een ontzettend goede kandidaat bent? Ook dan nodigen we je van harte uit te reageren op deze vacature. Als jij kunt aantonen dat je de vaardigheden hebt die wij vragen, dan laten wij ons graag overtuigen.

 

Misschien ken jij iemand in jouw eigen netwerk voor wie deze vacature interessant is? Zegt het voort!