Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over het huren van een vakantiehuis of over de service tijdens uw verblijf? Kijk dan eerst of u vraag voorkomt in onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op, we zijn u graag van dienst.

 

Terug naar veelgestelde vragen >

Accommodatie

Welke services zijn inclusief in de huurprijs?

De getoonde huurprijs is altijd inclusief reserveringskosten, eindschoonmaak, handdoeken, theedoeken en opgemaakte bedden per persoon. Uw woning is verder uitgerust met alle eerste benodigdheden voor uw aankomst.

 

Is linnen inclusief in mijn boeking of moet ik zelf lakens en handdoeken meenemen?

Bij de parken van Dutchen is er voor iedere persoon een opgemaakt bed en een handdoeken pakket aanwezig. Uw woning is verder uitgerust met alle eerste benodigdheden voor uw aankomst.

 

Mogen wij zelf de accommodatie schoonmaken?
Nee, de eindschoonmaak is verplicht. Zo kunnen wij de kwaliteit van de hygiëne waarborgen.

 

Zijn huisdieren welkom?

In een aantal woningen is het mogelijk een huisdier mee te nemen. Bij de filter op de zoek en boek pagina kunt u aangeven dat u een woning wilt waarin huisdieren zijn toegestaan. 

 

Zijn er rookvrije woningen?
Alle woningen bij Dutchen zijn rookvrij.

 

Is er internet aanwezig?
Ja, in alle woningen kunt u gebruik maken van een gratis Wi-Fi-netwerk.

 

Met hoeveel personen mag ik maximaal gebruik maken van de woning?

In de omschrijving van de accommodatie staat aangegeven voor hoeveel personen de accommodatie geschikt is. Dit aantal komt overeen met het aantal beschikbare bedden in de accommodatie en is het maximaal aantal toegestane personen. Vanwege veiligheidsvoorschriften is het niet toegestaan om met meer mensen in de accommodatie te verblijven.