Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het huren van een vakantiehuis of over de service tijdens je verblijf? Kijk dan eerst of je vraag voorkomt in onze veelgestelde vragen. Staat de vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Ons team staat voor je klaar.

 

Terug naar veelgestelde vragen >

Accommodatie

Welke services zijn inclusief in de huurprijs?

Onze vakantiehuizen zijn voorzien van nog meer extra’s die het verblijf net dat beetje extra luxe maken. Het gehele overzicht vind je hier.

 

Is linnen inclusief in mijn boeking of moet ik zelf lakens en handdoeken meenemen?

Bij de parken van Dutchen is er voor iedere persoon een opgemaakt bed en een handdoeken pakket aanwezig. Jouw woning is verder uitgerust met alle eerste benodigdheden voor uw aankomst. Het gehele overzicht vind je hier.

 

Mogen wij zelf de accommodatie schoonmaken?
Nee, de eindschoonmaak is verplicht. Zo kunnen wij de kwaliteit van de hygiëne waarborgen.

 

Zijn huisdieren welkom?

In een aantal woningen is het mogelijk om maximaal 2 huisdieren mee te nemen. Bij de filter op de zoek en boek pagina kun je aangeven dat je een woning wilt waarin huisdieren zijn toegestaan. De kosten bedragen € 35,- per huisdier.

 

Zijn er rookvrije woningen?
Alle woningen bij Dutchen zijn rookvrij.

 

Is er internet aanwezig?
Ja, in alle woningen kun je gebruik maken van een gratis Wi-Fi-netwerk.

 

Met hoeveel personen mag ik maximaal gebruik maken van de woning?

In de omschrijving van de accommodatie staat aangegeven voor hoeveel personen de accommodatie geschikt is. Dit aantal komt overeen met het aantal beschikbare bedden in de accommodatie en is het maximaal aantal toegestane personen. Vanwege veiligheidsvoorschriften is het niet toegestaan om met meer mensen in de accommodatie te verblijven.