Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het huren van een vakantiehuis of over de service tijdens je verblijf? Kijk dan eerst of je vraag voorkomt in onze veelgestelde vragen. Staat de vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Ons team staat voor je klaar.

 

Terug naar veelgestelde vragen >

Betalen

 

Ben ik verplicht een aanbetaling te doen?

Indien je boekt voor een verblijf met meer dan 55 dagen voor aankomst, dien je binnen 5 dagen na boekdatum een aanbetaling te voldoen van 50% van het totaalbedrag, Bij een boeking binnen 55 dagen voor aankomst dient het totaalbedrag binnen 2 dagen te zijn voldaan.  

 

Krijg ik een bevestiging wanneer mijn betaling is binnengekomen?

Nee, je krijgt hiervan geen bevestiging. Wanneer je deze wenst kunt je deze opvragen via de afdeling customer support. Je krijgt wel een reserveringsbevestiging direct na boeking.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons betalen met pin, creditcard. Ook is het mogelijk om op factuur te betalen, indien je reserveert voor een verblijf met meer dan 55 dagen voor aankomst. Deze kan worden voldaan via mijn Dutchen”.

 

Wanneer moet ik mijn reservering betalen?

Wij vragen je de helft van het huurbedrag plus de bijkomende kosten als eerste aanbetaling te doen, zoals dat op reserveringsbevestiging staat vermeld. Ook vind je op de bevestiging de termijn waarvoor de tweede betaling bij ons moet zijn voldaan. Het betalen van de bedragen kan worden voldaan via mijn Dutchen”.