Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het huren van een vakantiehuis of over de service tijdens je verblijf? Kijk dan eerst of je vraag voorkomt in onze veelgestelde vragen. Staat de vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Ons team staat voor je klaar.

 

Terug naar veelgestelde vragen >

Annuleren

Hoe kan ik mijn vakantie annuleren?

Je kan voor annulering van jouw reservering contact opnemen met onze Customer Support afdeling en de reden voor annulering doorgeven. Vervolgens wordt nagegaan voor welk tarief je hebt geboekt (Niet-resititueerbaar of Flexibel tarief), hoeveel dagen vóór aankomst je annuleert en of je een Allrisk annuleringsverzekering hebt afgesloten. In het geval van een annuleringsverzekering, wordt bekeken of de reden voor annulering binnen de verzekeringsvoorwaarden valt. Voor verdere informatie, verwijzen wij je naar de Annuleringsvoorwaarden in artikel 6 van de Algemene Voorwaarden.

 

Is het mogelijk om een annuleringsverzekering af te sluiten?

Als inwoner van Nederland, België en Duitsland heb je de mogelijkheid om een Allrisk annuleringsverzekering af te sluiten; dit is mogelijk tot max. 7 dagen na het maken van jouw reservering. Neem hiervoor contact op met onze afdeling Customer Support.