Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het huren van een vakantiehuis of over de service tijdens je verblijf? Kijk dan eerst of je vraag voorkomt in onze veelgestelde vragen. Staat de vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Ons team staat voor je klaar.

 

Terug naar veelgestelde vragen >

Annuleren

Hoe kan ik mijn vakantie annuleren?

Je kan voor annulering van jouw reservering contact opnemen met onze reserveringsafdeling en de reden voor annulering doorgeven. Vervolgens wordt nagegaan voor welk tarief je hebt geboekt (flexibel- of regulier tarief), hoeveel dagen vóór aankomst je annuleert en of je een annuleringverzekering hebt afgesloten. In het geval van een annuleringsverzekering, wordt bekeken of de reden voor annulering binnen de verzekeringsvoorwaarden valt.

Voor verdere informatie, verwijzen wij je naar de Annuleringsvoorwaarden.

 

Is het mogelijk om een annuleringsverzekering af te sluiten?

Je hebt de mogelijkheid om een annuleringsverzekering af te sluiten; dit is mogelijk tot max. 5 dagen na het maken van jouw reservering. Neem hiervoor contact op met onze afdeling customer support.

 

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden met betrekking tot het coronavirus?

Bekijk onze richtlijnen omtrent het coronavirus hier >