Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het huren van een vakantiehuis of over de service tijdens je verblijf? Kijk dan eerst of je vraag voorkomt in onze veelgestelde vragen. Staat de vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Ons team staat voor je klaar.

Veelgestelde vragen

Hoe laat kan ik inchecken?

 

Hotel Bleecker

Tussen 15:00 en 18:00 uur bij de receptie aan de Bloemendaalseweg 90, 2061 CN Bloemendaal

 

Na 18:00 uur check je in via een vooraf ontvangen code voor de sleutelkluis die zich bevindt naast de ingang van het hotel

 

Hotel Bloemendaal/Appartementen

Tussen 15:00 en 18:00 uur bij de receptie aan de Bloemendaalseweg 90, 2061 CN Bloemendaal

Na 18:00 uur check je in met Flexipass; jouw digitale kamersleutel op je telefoon. Code en instructies worden in de middag van aankomst per mail verstuurd

 

Wat zijn de openingstijden receptie en brasserie?

De receptie is geopend tussen 09:00-18:00 en bereikbaar via e-mail info@bloemendaalhotelcollection.com of per telefoon op

023 527 1787

Na 18:00 uur zijn wij voor onze gasten die op dat moment bij ons verblijven bereikbaar voor noodgevallen op 023 741 0067

 

De Brasserie is dagelijks geopend vanaf 08:00 uur tot 14:00 uur

 

Als ik er eerder ben kan ik dan mijn bagage kwijt?

 

Jazeker, mocht de kamer nog niet gereed zijn kunnen wij de bagage in bewaring nemen

 

Waar kan ik parkeren?

 

Gratis in alle zijstraten, op de openbare weg. Betaald parkeren aan de Bloemendaalseweg voor max. 2 uur

 

Is er ontbijt, lunch of diner mogelijk?

 

De Brasserie is dagelijks geopend vanaf 08:00 uur tot 14:00 uur voor ontbijt en lunch

Voor diner verwijzen wij u naar restaurant Locael Bloemendaal: Locael Bloemendaal — locael

 

Kan ik fietsen huren?

 

Jazeker, reserveren is gewenst

De kosten voor hotelgasten bedragen € 15,00 per fiets per dag. E-bike € 29,50, kinderfiets (20 en 24 inch) € 10,00, Kinderzitje achter € 5,00.

 

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd

 

Wij accepteren IBAN, Mastercard, Visa en pinpas

 

Is er een lift?

 

In Hotel Bleecker is er geen lift aanwezig

In Hotel Bloemendaal bevindt zich een goederenlift welke alleen tussen 09:30-23:00 te gebruiken is (openingstijden van het ondergelegen restaurant Locael)

 

Is roken toegestaan?

 

Nee, wij zijn een rookvrij hotel

 

Zijn huisdieren toegestaan?

 

Nee, huisdieren niet toegestaan met uitzondering van geleide honden

 

Zijn er extra bedden mogelijk?

 

Afhankelijk per kamertype, neem contact op met de receptie

Plaatsing extra bed of gebruik slaapbank: € 30,00 per nacht per persoon

Plaatsing kinderbedje tot 3 jaar: € 10,- per verblijf

 

Hoeveel zijn er personen toegestaan?

 

Afhankelijk per kamertype, neem contact op met de receptie

 

Mogelijkheid om fietsen te stallen?

 

Jazeker, achter in de tuin van Hotel Bleecker bevindt zich een fietsenstalling. Deze is onbewaakt maar uit het zicht

 

Hoe is de receptie bereikbaar na openingstijden?

 

Na 18:00 uur zijn wij alleen voor onze gasten die op dat moment bij ons verblijven bereikbaar voor noodgevallen op 023 741 0067

 

Is er een kingsize bed of topper aanwezig?

 

Afhankelijk per kamertype, neem contact op met de receptie

 

Kunnen bedden uit elkaar geschoven worden?

 

Afhankelijk per kamertype, neem contact op met de receptie

 

Hoe vaak wordt er schoon gemaakt?

 

Hotelkamers worden, indien gewenst, dagelijks schoongemaakt

We werken samen met Hotel for Trees waarbij één nieuwe boom geplant wordt voor iedere dag dat een gast ervoor kiest de kamerschoonmaak over te slaan

Appartement worden 1 maal per week schoongemaakt inclusief linnenwissel

 

Zijn er leeftijdsbeperkingen in het hotel?

 

Hotel is geopend voor gasten van alle leeftijden houdt er echter rekening mee dat minderjarig hotelgasten geacht worden vergezeld te zijn door een volwassenen

Om een boeking of reservering te kunnen maken dien je 18 jaar of ouder te zijn

 

Bieden jullie cadeaubonnen aan

 

Cadeaubonnen zij  verkrijgbaar via onze receptie, neem graag contact met ons op