Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over het huren van een vakantiehuis of over de service tijdens uw verblijf? Kijk dan eerst of u vraag voorkomt in onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op, we zijn u graag van dienst.

 

Terug naar veelgestelde vragen >

Reserveren

Ik heb een online reservering gemaakt. Is deze nu definitief?

Zodra u een reserveringsbevestiging via de e-mail ontvangen heeft, is de reservering definitief.

 

Ik heb al een reservering gemaakt, maar ik wil nog iets bijboeken. Hoe doe ik dit?

U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via 023-7410061 of per e-mail naar info@dutchen.nl.

 

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Uw persoonsgegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld en blijven in het bezit van Dutchen. Klik hier voor ons privacy statement.

 

Wat zijn de aankomst- en vertrekdagen?

Dit is wisselend en hangt af van de verblijfsmaand en het park waarvoor u geboekt heeft. In de kalender bij Zoek & Boek kunt u precies zien op welke dagen het mogelijk is om aan te komen en te vertrekken.

 

Kan ik een optie nemen op een reservering?

U kunt telefonisch of per e-mail een optie aanvragen. De tijdsduur van een optie zal door de afdeling customer support worden bepaald en hangt mede af van het aantal nog beschikbare accommodaties.

 

Is het mogelijk om meerdere woningen (naast elkaar) te reserveren?

Ja, indien de beschikbaarheid dit toelaat is het mogelijk meerdere woningen naast elkaar te boeken. Kijk wel eerst goed op de plattegrond van het park of de nummers daadwerkelijk naast elkaar gelegen zijn. Op Villapark Mooi Schoorl is een maximum van 2 huizen toegestaan.

 

Wat zijn de Algemene Voorwaarden van Dutchen?

Klik hier voor de algemene voorwaarden van Dutchen.