Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over het huren van een vakantiehuis of over de service tijdens uw verblijf? Kijk dan eerst of u vraag voorkomt in onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op, we zijn u graag van dienst.

Meest gestelde vragen

Welke services zijn inclusief in de huurprijs?

De getoonde huurprijs is altijd inclusief reserveringskosten, eindschoonmaak, handdoeken, theedoeken en opgemaakte bedden per persoon. Uw woning is verder uitgerust met alle eerste benodigdheden voor uw aankomst.

 

Zijn eindschoonmaak en bedlinnen verplicht?

Ja, vanwege onze luxe standaard is het afnemen van deze services verplicht.

 

Wat zijn jullie richtlijnen omtrent het coronavirus?

Onze richtlijnen met betrekking tot het coronavirus vindt u hier >

 

Ik heb een boeking gemaakt maar ik zie nu een aanbieding. Kan ik mijn boeking omzetten?

Helaas niet, aanbiedingen gelden niet voor reeds gemaakte boekingen.

 

Zijn huisdieren welkom?

In een aantal woningen is het mogelijk een huisdier mee te nemen. Bij de filter op de zoek en boek pagina kunt u aangeven dat u een woning wilt waarin huisdieren zijn toegestaan. 

 

Moet ik een borgsom betalen voor mijn vakantie?

Bij aankomst op uw vakantieadres dient u een waarborgsom te voldoen dan wel een schriftelijke machtiging af te geven voor het incasseren van een waarborgsom (afhankelijk van het vakantiepark waar u verblijft). De hoogte van de incasso machtiging is maximaal € 450, dit bedrag wordt niet van tevoren door ons ingehouden. Er wordt enkel een bedrag geïncasseerd indien er daadwerkelijk schade heeft plaatsgevonden of indien het vakantiehuis niet conform het Huishoudelijk Reglement is achtergelaten. We brengen u hier tijdig van op de hoogte. Zie ook Algemene Voorwaarden, Artikel 11.

 

Hoe kan ik mijn vakantie annuleren?

U kunt voor annulering van uw reservering contact opnemen met ons callcenter en de reden voor annulering doorgeven. Vervolgens wordt nagegaan of u een annuleringverzekering hebt afgesloten en of de reden voor annulering binnen de verzekeringsvoorwaarden valt.

Voor verdere informatie, verwijzen wij u naar de Annuleringsvoorwaarden.

 

Is er internet aanwezig?
Ja, in alle woningen kunt u gebruik maken van een gratis Wi-Fi-netwerk.

 

Kan ik een optie nemen op een reservering?

U kunt telefonisch of per e-mail een optie aanvragen. De tijdsduur van een optie zal door het callcenter worden bepaald en hangt mede af van het aantal nog beschikbare accommodaties.