Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het huren van een vakantiehuis of over de service tijdens je verblijf? Kijk dan eerst of je vraag voorkomt in onze veelgestelde vragen. Staat de vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Ons team staat voor je klaar.

Meest gestelde vragen

Welke services zijn inclusief in de huurprijs?

De getoonde huurprijs is altijd inclusief reserveringskosten, eindschoonmaak, handdoeken, theedoeken en opgemaakte bedden per persoon. De woning is verder uitgerust met alle eerste benodigdheden voor je aankomst.

 

Zijn eindschoonmaak en bedlinnen verplicht?

Ja, vanwege onze luxe standaard is het afnemen van deze services verplicht.

 

Wat zijn jullie richtlijnen omtrent het coronavirus?

Onze richtlijnen met betrekking tot het coronavirus vind je hier >

 

Wat is het verschil tussen het ‘Niet-restitueerbaar’ en 'Flexibel' tarief?

Kies je voor het Niet-restitueerbaar tarief, dan is kosteloos wijzigen of verplaatsen niet mogelijk.

Het Flexibel tarief is iets hoger geprijsd maar biedt meer flexibiliteit in het aanpassen van de gemaakte boeking. Boek je het Flexibel tarief, dan kun tot 30 dagen vóór aankomst kosteloos wijzigen of annuleren.

 

De volgende accommodaties vormen hierop een uitzondering:

 

Suitelodges Gooilanden:

  • Dit tarief is kosteloos te annuleren tot 14 dagen vóór aankomst. 

 

Hotel Bleecker, Hotel Bloemendaal:

  • Dit tarief is kosteloos te annuleren tot twee dagen vóór aankomst.

 

Bij een wijziging naar een duurdere periode, wordt het verschil in prijs in rekening gebracht.

Bekijk de annuleringsvoorwaarden voor meer informatie >

 

Ik heb een boeking gemaakt maar ik zie nu een aanbieding. Kan ik mijn boeking omzetten?

Helaas niet, aanbiedingen gelden niet voor reeds gemaakte boekingen.

 

Zijn huisdieren welkom? 

In een aantal woningen is het mogelijk een huisdier mee te nemen. Bij de filter op de zoek en boek pagina kun je aangeven dat je een woning wilt waarin huisdieren zijn toegestaan. 

 

Moet ik een borgsom betalen voor mijn vakantie?

Bij aankomst op je vakantieadres moet een waarborgsom worden voldaan dan wel een schriftelijke machtiging af worden geven voor het incasseren van een waarborgsom (afhankelijk van het vakantiepark waar je verblijft). De hoogte van de incassomachtiging is maximaal € 450,-. Dit bedrag wordt niet van tevoren door ons ingehouden. Er wordt enkel een bedrag geïncasseerd wanneer er daadwerkelijk schade heeft plaatsgevonden of wanneer het vakantiehuis niet conform lHuishoudelijk reglement is achtergelaten. We brengen je hier tijdig van op de hoogte. Zie ook Algemene Voorwaarden, Artikel 11.

 

Hoe kan ik mijn vakantie annuleren?

Neem contact op met de Customer Support afdeling om de annulering van de reservering door te geven, inclusief de reden voor de annulering. Vervolgens wordt nagegaan of je een annuleringsverzekering hebt afgesloten en of de reden voor annulering binnen de verzekeringsvoorwaarden valt. Voor verdere informatie, verwijzen wij je naar de Annuleringsvoorwaarden.

 

Is er internet aanwezig?

Ja, in alle woningen kun je gebruik maken van een gratis Wi-Fi-netwerk.

 

Kan ik een optie nemen op een reservering?

Je kunt telefonisch of per e-mail een optie aanvragen. De tijdsduur van een optie wordt door het Dutchen team bepaald en hangt onder andere af van het aantal nog beschikbare accommodaties.