Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het huren van een vakantiehuis of over de service tijdens je verblijf? Kijk dan eerst of je vraag voorkomt in onze veelgestelde vragen. Staat de vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Ons team staat voor je klaar.

 

Terug naar veelgestelde vragen >

Betalen

Wanneer moet ik mijn reservering betalen?

Afhankelijk van het tarief dat je hebt geboekt gelden de volgende betalingsvoorwaarden:

 

Niet-restitueerbaar tarief

  • Met dit tarief betaal je 100% bij het maken van de reservering. Het totaalbedrag dient binnen 5 dagen na het maken van de reservering te zijn voldaan.

 

Flexibel tarief

  • Bij een aankomstdatum van meer dan 55 dagen vooruit, dien je binnen 5 dagen na het maken van de reservering een aanbetaling van 50% te doen. De resterende 50% moet uiterlijk 6 weken vóór aankomst worden voldaan. 
  • Bij een aankomstdatum binnen 55 dagen betaal je 100% bij het maken van de reservering.

 

Ben ik verplicht een (aan)betaling te doen?

Ja, anders zijn wij helaas genoodzaakt de reservering te annuleren.

 

Krijg ik een bevestiging wanneer mijn betaling is binnengekomen?

Nee, je krijgt hiervan geen bevestiging. Wanneer je deze wenst, kun je deze opvragen via de afdeling Customer Support. Je krijgt wel een reserveringsbevestiging direct na het reserveren.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt de reservering of bijboekartikelen voldoen via iDeal of met creditcard. Is de betaling niet gelukt? Dan kan je na het reserveren, indien je nog geen account hebt, een account aanmaken via Mijn Dutchen en de betaling voldoen. Ook is het mogelijk om per factuur te betalen. Als je na het reserveren toch besluit om met creditcard te betalen, dan kan je deze gegevens telefonisch doorgeven. Neem hiervoor contact op met de Customer Support afdeling.