Nazomeren

Klachten of tips

Klachten of tips

Heeft u ondanks al onze inspanning toch een klacht of een tip? Wij horen het graag van u want wij zijn altijd op zoek om onze service en parken te verbeteren.

Heeft u een klacht of een tip?

Verblijft u op dit moment nog bij ons?

Wij hebben het liefst dat u direct bij ons aangeeft als er iets niet helemaal naar wens of verwachting is. Wij kunnen dit dan ter plekke bekijken en/ of verbeteren. U kunt uw klacht of tip doorgeven bij de receptie of de flying desk.

 

Heeft u achteraf een klacht of oplossing?

1 – Stuur ons een e-mail naar info@dutchen.com met uw tip of klacht. Vergeet niet het park en de periode dat u bij ons heeft verbleven te vermelden.

2 – U ontvangt van ons een bevestiging van ontvangst.

3 – U ontvangt van ons een passende reactie/ oplossing. De termijn is afhankelijk van elk geval; wij willen uiteraard alles eerst goed uitzoeken voordat wij tot een reactie komen.